20100314

Tack SSU

Idag har SSU Värmland haft distriktsårskonferens i Karlstad. Det var en rad ombud, avgående styrelse och gäster från olika håll på plats. Mötesförhandlingarna gick bra och en ny styrelse valdes. Den nya styrelsen består av Kenny Svensson som ordförande, Amir Dabboussi som kassör, Emelie Asplund, Christoffer Sonesson, Stephanie Röhr, Manuel Larsson och Josefine Svensk som ordinarie ledamöter samt att Jomark Polintan och Johanna Jakobsson valdes till ersättare. Jag vill önska alla i den nya styrelsen lycka till med det kommande verksamhetsåret och era uppdrag.

Huvudsyftet med detta inlägget var att säga tack. Tack för denna fantastiska tid som jag varit ordförande och dessförinnan ledamot i SSU Värmlands distriktsstyrelse. SSU har givit mig massvis med erfarenheter och kunskap. Uppdraget som ordförande har periodvis varit tufft men jag kommer ändå se tillbaka på det som två fantastiska år som har utvecklat mig och att jag samtidigt har kunnat ge någonting tillbaka till SSU. Jag vill tacka alla som jag suttit tillsammans i styrelsen med under åren.

Det är många som gör stora insatser för SSU och för Socialdemokratin, några av de som jobbar allra hårdast är de som är anställda ombudsmän. Därför vill jag rikta ett speciellt tack till de ombudsmän jag jobbat med under min tid som ordförande, Sara N, Jonathan, Emmelie, Sara A, Linda och Sandra. Sen vill jag även rikta ett stort tack till vår kontorist Laila. Utan alla er så hade mitt uppdrag varit betydligt mycket tuffare.

Fortsätt att kämpa och fortsätt att bilda opinion. Fortsätt att arbeta för Socialdemokrati, det tänker jag fortsätta göra. Det är tillsammans vi är starka och det är tillsammans vi ska få bort borgarna från Rosenbad. Det är fullt ös som gäller ända fram till den 19 september!

Nu kör vi!

Inga kommentarer: